Az évek óta sikeresen működő MyHyundai programunk 2018. januárjától megújult. A rendszer modernebb, átláthatóbb lett, szem előtt tartva a könnyebb használhatóságot. Célunk elsősorban az, hogy még gyorsabb és egyszerűbb legyen az ügyfeleinkkel való kommunikáció.

Az ajánlatokat, újdonságokat, érdekességeket tartalmazó, személyre szabott internetes felületből, és az autón elvégzett karbantartásokat, beavatkozásokat, kilométeróra-állásokat nyilvántartó oldalból.
A kártyát ezentúl is minden új Hyundait vásárló ügyfél automatikusan megkapja, ezen felül mindenkinek lehetősége nyílik a rendszerben való regisztrációra, akár személyesen, bármelyik hivatalos Hyundai márkakereskedésben, akár online felületünkön.
A MyHyundai program a megújulást követően is megmarad egyedinek és személyre szólónak. A program tagjaként célzottan és a nagyközönségnél sokkal korábban értesülhet személyre szabott ajánlatainkról, aktualitásainkról. (Új autóval rendelkező ügyfélként például nem fog a garancián túli modellekre vonatkozó akciókkal találkozni, viszont ha járművének életkora és futásteljesítménye indokolja, a személyes weboldalon megjelennek az érintett cserealkatrészekre, tartozékokra vonatkozó aktuális ajánlatok.)
- Nincs szükség papír alapú szervizkönyvre és a vele járó bürokráciára. Elegendő csupán pontosan vezetni az adatokat az online rendszerben, és többet nem is kell észben tartania a következő szerviz esedékességét. A MyHyundai ugyanis elektronikus szerviznaplóként is szolgál, melyben a márkaszervizek a karbantartással kapcsolatos minden szükséges adatot rögzítenek.
- A programban résztvevő ügyfelek egy exkluzív klub tagjává válnak: az általános üzenetek helyett a személyes igényeikhez, valamint autójuk típusától, életkorától függő szükségleteihez igazított ajánlatok, lehetőségek, illetve emlékeztetők jelennek meg saját MyHyundai weboldalukon.
- Az információáramlás kétirányú: az ügyfél is könnyedén módosíthatja a gépkocsi olyan adatait, mint például a kilométer-számláló állása. Minél frissebb adatok kerülnek a rendszerbe, annál aktuálisabb ajánlatokat és információkat talál a tulajdonos, amivel időt és pénzt takaríthat meg.
- A MyHyundai-tagság az autó eladásakor átruházható, így az új tulajdonos is megtapasztalhatja annak minden előnyét.
- A rendszer nagy előnye szemben a hasonló ügyfélprogramokkal, hogy nem tesz különbséget üzembentartó és felhasználó között. Így a flottakezelők ügyfelei is részesülhetnek a konstrukció mindennapos előnyeiből, hiszen a céges vásárlók több autó vásárlása esetén olyan kártyákat kapnak, melyekkel az autó aktuális használója szabadon élhet a program kínálta lehetőségekkel. Ha a vezető folyamatosan frissíti az adatokat, akkor az üzemben tartó számára is leegyszerűsíti a flottával kapcsolatos mindennapos ügyintézést.
A MyHyundai program rövidtávon kényelmes, hosszútávon értéknövelő megoldásai, a személyre szabottság, valamint a konkrét anyagi előnyök kombinációja egyedülálló és felülmúlhatatlan értéket kínál – ahogy Ön azt a Hyundaitól minden területen megszokhatta.